onsdag 3 december 2008

Östgötaslätten





5 kommentarer:

Anonym sa...

zeipel ser ut som jesus!

det blir som det kan sa...

Mys!!!

Och ja, tanken slog mig också att han är väldigt lik Jesus. He has returned! :)

Du borde sagt till mig tidigare att du var hemma på Östgötaslätten så kanske vi kunnat ses? Fast du är väl sådär populär nu när du flytt "hemmet" så alla vill träffa dig när du väl kommer på besök :)

Emil Oskar sa...

Kan... kan det vara.. kan det vara så att Zeipel är Jesus+!?!1"

det blir som det kan sa...

Ja vi får ses till jul! Iofs kommer jag vara en massa upptagen då men någon ledig dag ska jag se till att ha! :D

Zeipeil måste vara Jesus, varför skulle han annars se ut som honom....

:D:D

Anonym sa...

Jesus är faktiskt en stilikon för mig.
Det var trevlgit att ha dig över på fika!